Verran

Alla inlägg under april 2013

Av Veronica YOLO - 30 april 2013 19:37

Hej ska göra läxorna nu skulle börjat typ 5 men nu är det jätte sent så fan säger jag bara.

Vi har en Nationella prov i samhällskunskap och vår lärare har inte lärt oss ett shit om samhället så får plugga som fan nu. 

glöm inte att kolla på Frida och Sofias blogg

ps. ska göra typ 3 inlägg om dan 

bye

bye  

Av Veronica YOLO - 30 april 2013 14:46

hej!

Det är min tredje blogg och den här ska handla om mitt liv. Jag heter Veronica 13 år och bor nånstans i stockhom. Jag älskar att rita så det kommer att bli mycket teckningar. 

Jag älskar italien och england. Jag kommer ge tips om kläder och mera saker.

Mig

längd: typ någonting mellan 155-160cm

favorit mat: takos, wok och såklart fondue

spel: alice maddnes return,aion,tera,sims3,guild wars2,tomb radier, lollipop cainsaw,eden entral och scarlet blade.

 

Jag vill också att du ska kolla mina bff's bloggar.

http://fridann.bloggplatsen.se/

http://soffiz.bloggplatsen.se/

   OXOX


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Veronica och är 13 år. Jag gillar att rita,spela,
katter och att vara med mina vänner frida och sofia .Den här bloggen är med i WOLT(we only live Three)(blogg team).Och den bloggen handlar om mitt liv och annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket spel ska jag spela klart?
 guild wars2
 aion
 tera
 eden entral
 scarlet blade

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

WOLT


Ovido - Quiz & Flashcards