Verran

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

flying dolphin

Av Veronica YOLO - 11 juli 2013 22:17

hej!

var på kolmården, det va inte så kul för jag fick inte se några ormar :(

men jag såg på en delfin show det va ganska coolt en av tjerena red på en och gjorde en volt i luften ( awesome )

nu är man i allafall hemma och dricker te ( soft )

 och min aion video raderades :( så kan inte vissa den,det va så coolt min gubbe drack fanta och cola

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica YOLO - 19 juli 2013 11:35

hej! jag var i värmland i en vecka vi cyklade 5mil :( brände mej jätte mycket (ser ut som en tomat) gjorde nyss om en parfym flaska den blev okej och så ritade jag :)           ...

Av Veronica YOLO - 13 juli 2013 13:47

hej! var på stan igår med frida och sofia. vi letade efter catys affär i gamlastan men frida läste på någon fel sida eller nåt, så vi gick jätte långt till ingenting :( Vi gick i kanske 2-3 timmar, känner mej som vinaren av os vi köpte skal i...

Av Veronica YOLO - 11 juli 2013 07:00

hej! sak till kolmården nu med min pappa och lilasyster. pappa vaknde som en boss och jag låg där som en potatis kommer att sitta i bilen i två timmar :( kommer att ha på mej den här   yey!         ...

Av Veronica YOLO - 10 juli 2013 19:39

hej! idag har jag spelat i 5h, vad fan ska jag göra :c lyssnade på en låt på koreanska och den va ganska bra bandet heter miss A och låten heter bad girl,good girl   ska lägga upp en video när jag spelar aion sen :)     ...

hej

Av Veronica YOLO - 9 juli 2013 21:12

hej! jag gjorde min header nu så kunde inte blogga, men nu är den klar Jag var med min älsklingar i stan det var så jävla kul, sen gick vi in i holister jag säger bara en sak LLLLLOOOOOOOOLLLLL this is sweden not california . köpte en klännin...

Presentation


Jag heter Veronica och är 13 år. Jag gillar att rita,spela,
katter och att vara med mina vänner frida och sofia .Den här bloggen är med i WOLT(we only live Three)(blogg team).Och den bloggen handlar om mitt liv och annat :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket spel ska jag spela klart?
 guild wars2
 aion
 tera
 eden entral
 scarlet blade

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

WOLT


Ovido - Quiz & Flashcards